سرانجام فرصتی مهیا شد تا توشه و کوله بربندیم و راهی جزیره عجایب شویم ؛ قشم. برای تعطیلات آذر راهی قشم هستیم و امیدواریم با شما همسفر باشیم تا لذت این سفر را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم. می رویم تا با خیال آسوده از تعطیلات لذت ببریم و یک دل سیر طبیعت ناب قشم را ببینیم.

تور قشم 4.5 روزه است و یکی از تورهای چند روزه ژیوار در تعطیلات آذر است. با قطار راهی بندرعباس می شویم و از آنجا با کشتی به قشم می رویم. بازدید از جزیره هنگام هم در این برنامه گنجانده شده است تا مزه سمبوسه هایش را دوباره بچشیم.

تنگه چاهکوه ، جنگل های حرا ، جزیره ناز ، دره ستاره ها و ... آغوششان را برایمان گشوده اند تا برویم و ببینیم آنچه را که تاکنون از خود دریغ کرده ایم.

[[{"fid":"5409","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"489","width":"734","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

خود ما برای مردم بی آلایش قشم و هنگام بی تابیم ؛ می رویم تا به بهانه دیدن جزیره با آنها هم صحبت شویم. گویی در کلامشان جادوست! آنچنان تو را در خود فرو می برد که گذر زمان برایت بی معنی می شود.

سواحلی که وقتی پای در آن بگذاریم قادر نخواهیم بود خود را از حرکت بازداریم چرا که با چنان جاذبه ای ما را در خود می کشد که گویی راه بازگشتی نیست. در تور قشم سواحل زیتون، سیمین، جزایر ناز، سوزا، مسن، شیب‌دراز، سلخ و دوستکو از دیدنی‌ترین سواحل جزیره قشم محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های ساحل شناختی این جزیره، تنوع سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی آن است که چنین خصوصیتی به‌طور یک جا در کمتر جزیره‌ای یافت می‌شود. سواحل شنی و ماسه‌ای نقره‌فام و سیمین براق نیز از دیگر انواع سواحل در جزیره قشم محسوب می‌شوند. ساحل صخره‌ای زیتون، ساحل شنی سیمین و سواحل گلی لافت و جنگل‌های حرا تنوع سواحل قشم را نشان می‌دهند. ساحل صخره‌ای ریگو معروف به ساحل لاک‌پشت‌ها نیز از دیگر سواحل زیبای جزیره قشم است که لاک‌پشت‌ها در آنجا برای نفس‌گیری و تغذیه به روی آب می‌آیند.

 

با تور قشم و جذابیت هایش بیشتر آشنا شویم