پارک جنگلی فین:

این پارک در کیلومتر ۵ چالوس به تهران در ابتدای محور کندوان در جاده ورودی چالوس واقع شده است و دارای طبیعت چشمگیری است. پارک جنگلی فین با دارا بودن امکانات نسبتا رفاهی برای اقامت کوتاه در روزهای تعطیل و فصل تابستان مناسب است.

                           fin

پارک جنگلی سی‌سنگان:

این پارک قدیمی در ۳۰ کیلومتری شرق نوشهر و در مجاورت دریا و جاده نوشهر به نور قرار دارد. ساحل زیبای دریا٬ تنوع پوشش گیاهی و وجود امکانات رفاهی مانند آلاچیق زیبا برای اقامت٬ رستوران٬ پارک بازی و سرویس بهداشتی و جاده‌های جنگلی این پارک را به مرکز مهم جذب گردشگر در شمال کشور تبدیل کرده است.

                          si sangan

پارک جنگلی صفا رود:

این پارک به فاصله ۹ کیلومتری جاده رامسر به جواهر ده و کنار رود صفا رود واقع شده است. این پارک دارای امکانات رفاهی و تفریحی می‌باشد.

                         safa rood

پارک جنگلی چالدره:

این پارک در ۱۸ کیلومتری مسیر تنکابن به دوهزار و در کنار جاده قرار دارد.

پارک زیبای چالدره ۹۴ هکتار مساحت دارد و در میان دلتای دو رود سه‌هزار و دو‌هزار و محل اتصال آن‌ها قرار دارد. این پارک دارای امکانات آلاچیق٬ پارکینگ٬ سرویس بهداشت٬ آب و برق می‌باشد.

                        chaldare

پارک جنگلی کشپل:

در ابتدای جاده آسفالتی لاویچ در محور چمستان به آمل و در فاصله ۱۵ کیلومتری نور قرار دارد. حاشیه زیبای ساحل رودخانه لاویچ٬ وجود چشمه‌های پر آب و گوارا٬ امکانات نسبی اقامت و پارک بازی کودکان آن را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیربومی تبدیل کرده است.

                                             

پارک جنگلی نور:

این پارک با مساحت ۴۰۰۰ هکتار در کیلومتر ۵ جاده نور به محمودآباد و در مشرق نور قرار گرفته و از نظر وسعت یکی از بزرگترین پارک‌های خاورمیانه است.

 

رستوران زیبا و مجهز٬ آلاچیق های متعدد چوبی٬ پارک بازی٬ مسجد٬ سرویس‌های بهداشتی آن راه به یکی از تفریحگاه‌های مهم منطقه تبدیل کرده.

                           noor