جزیره بالی جزیره خدایان

برای تور طبیعت گردی خارجی کجا بریم؟ 

بالی جزیره ای واقع در کشور اندونزی، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزابر جهان می باشد. این جزیره که جمعیتی بالغ بر سه میلیون سفر را دارا می باشد مساحتی 5620 کیلومتری را به خودت اختصاص داده است. همچنین این جزیره محل تلاقی دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند می باشد که این امر خود باعث ایجاد آب و هوای متفاوتی جدا از سایر جزایر شده است. البته حضور کوه های آتشفشانی فعال در این جزیره را نمی توان نادیده گرفت که بزرگترین آن با ارتفاعی بیش از 3000 متر که با نام گودان آگانگ یا «مادر کوه »ها نامیده می شود.

خاک حاصلخیز بالی برای کشاورزی موجب شده تا از آن برای کاشت برنج استفاده کنند. مزارع پلکانی برنج بالی که شهرت جهانی داشته باعث شده که خود دلیلی برای جذب گردشگران خارجی و شرکت ها برای برگزاری تور بالی به این بهشت زمینی شود.

یکی دیگر از عواملی که سفر به این جزیره را برای ما جذاب می کند طبیعت زیبای آن که متشکل از سرسبزی و پوشش گیاهی متنوع، رودها و آبشارهای این منطقه است و به همین دلیل جز یکی از مقاصد مهم طبیعت گردی خارجی برای توریست ها می باشد.

یکی از لذت بخش ترین تجربه های سفر به بالی استفاده از وسایل نقلیه ای مثل موتورسیکلت است که شما می توانید با کرایه آن در روز به مبلغ 5 الی 6 دلار به راحتی به گشت زنی در جزیره بپردازید و از مکان های دیدنی دیدن نمایید

اگر قصد سفری پر هیجان در طبیعتی بکر و سرسبز را دارین، پیشنهاد ما به شما تور بالی است که هم فرصت دیدن طبیعت استوایی و هم بازید از معابد تاریخی و دیدن ساحلی زیبا را برایتان امکان پذیر می کنند

 

چنانچه علاقه مند به تور طبیعت گردی خارجی هستید می توانید تور بالی ژیوار را  انتخاب کنید 

چرا تورهای طبیعت‎گردی خارجی را انتخاب کنیم؟