ما بر آن شديم عضو فرهنگي خانواده مان باشيم...

ژيوار سفر هاي فرهنگي اش را با مخاطبان خاص آغاز کرد. طي اين سالها موسيقي دان ها، نمايشنامه نويسان، نقاشان و عکاسان و ... مخاطبان ما بوده اند. اين سفر هاي خاص با سرپرستي اساتيدي بزرگ همچون دکتر نغمه ثميني، رخشان بني اعتماد، احمد نادعليان،پروفسور ژان دورينگ و ... اجرا مي شدند و براي اولين بار شاخه اي جديد در سفر هاي فرهنگي آژانس هاي ايراني با عنوان "ورکشاپ، سفر" ايجاد کردند.

همه ما مي دانيم حساب و کتاب عيد از باقي روزهاي سال جداست. هر چقدر هم آهنگ ساز و نقاش و عکاس باشيم باز هم عيد فقط و فقط پدر، مادر، همسر، خواهر يا برادريم. نوروز مشغله نمي شناسد. سالي يک بار هم شده بايد عضوي از خانواده مان باشيم. ما بر آن شديم عضو فرهنگي خانواده مان باشيم. بر آن شديم ورکشاپ سفر هاي تخصصي فرهنگي را تبديل به سفر هاي عادي فرهنگي کنيم.

در نوروز نود وپنج خانوادگي فرهنگ و هنر را پاس مي داريم. خانوادگي سفر مي کنيم. سفري که فرهنگي و خاص بودنش منافاتي با دور هم بودن ندارد. سفري که همانقدر ذايقه ي من نقاش و عکاس و فيلمساز را ارضا مي کند که ذائقه پدر مهندس، مادر خانه دار يا همسر کارمندم را.

تور اروپا به یکی از مقاصد یونان، اتریش، اسپانیا و هلند می تواند یکی از این سفرها باشد. تور خارجی نوروز به خصوص تور اروپا به خودی خود از جاذبه های غیر قابل انکاری برخوردار است و چه بهتر که با چاشنی فرهنگ و هنر همراه شود.

ژیوار در نظر دارد به عنوان یکی از تورهای نوروز 95 خود ، تور اروپا به مقصد و اتریش و چک را درهفته اول نوروز 95 برگزار کند.

[[{"fid":"6468","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"367","width":"570","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]