تور ترکمن صحرا، نوروز 94

 

 

ترکمن صحرا

 

 

تورهای نوروز 94 و کلا تورهای نوروزی سفرهای بسیار خوبی هستند. خوب از این نظر که حال و هوای آدم ها بسیار مناسب است و خوشحال هستند، چند روزی بیشتر از سال جدید نگذشته است و همه تصمیم گرفته اند که سال جدید را با روحیه و اخلاق خوش شروع بکنند و همین مساله باعث می شود که جو بسیار صمیمانه و شادی در سفرها برقرار باشد مضاف بر این ها به دلیل شروع فصل بهار هوا از طراوت و تازگی خاصی برخوردار است و در اکثر نقاط هوا عالی است. به خاطر همین دلایل است که سفرها خاطره انگیز می شوند و آدم ها سال را با خاطره های خوش شروع میکنند.

تور ترکمن صحرا از همین دست تورهای نوروز 94 است که در هفته اول یا دوم فروردین قابل اجراست. ترکمن صحرا سرزمینی زیبا است با مردمانی خونگرم و ترکمن که برای طبیعت گردان بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در تور ترکمن صحرا علاقمندان به فرهنگ، طبیعت، مردم شناسی ، انسان شناسی و ... می توانند شرکت کنند. به دلیل نزدیکی استان های گیلان و مازندران به استان تهران طبیعت گردان اغلب استان گلستان را از برنامه بازدید خود حذف می کند و به همین دلیل منطقه ترکمن صحرا کمتر مورد بازدید قرار گرفته است.

 

ترکن صحرا، قبرستان خالد نبی

 

جاذبه های استان گلستان و منطقه ترکمن صحرا بی شمار است. در این جا ما به چندتایی از آن ها اشاره می کنیم و در مطالب بعدی آن ها را به تفصیل توضیح می دهیم. در تور ترکمن صحرا در نوروز 94 شما از گنبد گاووس (میل تاریخی گنبد)، دیوار تاریخی گرگان، بندر ترکمن، آبشار شیرآباد، آبشار کبودوال، قبرستان خالد نبی (قبرستان تاریخی و مقبره خالد نبی) و پارک ملی گلستان دیدن می کنید. هر کدام از این جاذبه ها مخصوصا پارک ملی گلستان ارزش آن را دارد که برای دیدنشان ساعت ها وقت بگذاریم و حتی آن ها را از دیدگاه تاریخی بررسی کنیم. موسیقی سنتی منطقه ترکمن صحرا نیز از دیگر جذابیت های تور ترکمن صحرا در نوروز 94 است.

 

برنامه های تور ترکمن صحرا معمولا سه و نیم روزه یا چهار روزه است (تور چند روزه) و دو یا سه شب اقامت در منطقه را شامل می شود. برای پیگیری و ثبت نام در تورترکمن صحرا می توانید با دفتر تماس بگیرید یا از طریق لینک های زیر اقدام کنید. 

 

 

ترکمن صحرا

 

لیست تورهای طبیعت گردی ژیوار