تور تعطیلات نوروز ۹۴

تور جاده خزر

نوروز ۹۴ و تعطیلات نوروز ۹۴ فرصت بسیار مناسبی برای ایرانیان است تا بتوانند با دل سیر سفر کنند و نادیده ها را ببینند و خاطراتشان را مملو از مناظر زیبا کنند. سعی ژیوار بر این بوده ات که برای نوروز ۹۴ برنامه ریزی متنوعی انجام بدهد و برای تمام فشار با توجه به علایق زمان و بودجه شان برنامه ریزی کند.

تور جاده خزر یکی از سفرهای جدید تور طبیعت گردی ژیوار است که برای علاقمندان به سفرهای جدید و هیجان انگیز طراحی شده است. در این تور ۱۰ روزه ما طول دریای خزر را می پیماییم و از دیدنی های سه فرهنگ متفاوت ترکمنی، مازنی و گیلکی دیدن میکنیم. این تور چند روزه در واقع ترکیبی از تور طبیعت گردی ترکمن صحرا، تور میانکاله و دشت ناز ، تور شمال (تور رامسر و تور نمک آبرود) ، تور لاهیجان و بندر انزلی و تور اسالم و آستاراست. با کنار هم قرار دادن و طی کردن کل این مسیر ۱۰۰۰۰ کیلومتری در ۱۰ روز ما می توانیم کل فرهنگ متفاوت و زیبای ساکنان جبهه شمالی رشته کوه البرز را بررسی کنیم. شاید هیچ گاه دیگر فرصت این نباشد که بتوانیم با فراغ بال این گشت و گذار را انجام بدهیم. 

 

ترکمن صحرا

 

در تور نوروز ۹۴ جاده خزر از بندر ترکمن شروع کرده و تا آستارا ادامه می دهیم. در ترکمن صحرا از مقبره خالد نبی و آشوراده بازدید می کنیم و سپس راهی شرق می شویم. هر روز گوشه ای از زیبایی های شمال ایران را میبینیم و فعالیت های طبیعت گردی متنوعی را از پرنده نگری گرفته تا کوهنوردی و پیاده روی انجام می دهیم. 

یکی دیگر از جاذبه های تور جاده خزر غذاها و خوردنی های متنوع این تور جذاب نوروز ۹۴ است که در آن سعی می شود که از غذاهای محلی و متنوع شمال ایران استفاده شود. 

اطلاعات مربوط به تور جاده خزر تعطیلات نوروز ۹۴ را در انتهای متن مشاهده کنید. با ما همسفر شوید در نوروز ۹۴.