مکان: 
ارمنستان
نوع سفر: 
تور خارجی
طبیعت گردی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
1394/06/06
تاریخ برگشت: 
1394/06/13
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
تکمیل
 ریال1,750,000,000, 
1750000 تومان
-+

روز اول: ساعت 8 صبح تهران را به سمت ارمنستان برای تجربه ای کاملا متفاوت و منحصر به فرد ترک خواهیم کرد. برای صرف ناهار در مسیر توقف خواهیم داشت و پس از آن تا رسیدن به مرز شام را میل می کنیم. در مرز ایران و ارمنستان (نوردوز) امور مربوط به عبور از مرز را انجام خواهیم داد و پس از عبور مرز به سمت شهر گوریس حرکت می کنیم (توقف در مرز با توجه به شرایط زمانی متفاوت است(

روز دوم: پس از صرف صبحانه در شهر گوریس یا در طبیعت ( با توجه به در نظر گرفتن مدت توقف در مرز) به سمت شهر یروان، پایتخت ارمنستان حرکت می کنیم. پس از چک این در هتل برای گشت شهری در ایروان می رویم. از منطقه ی مذهبی ایچمیادزین دیدن می کنیم و شب هم در میدان هاراپارک، میدان اصلی ایروان شاهد پخش موسیقی و رقص آب خواهیم بود. 

روز سوم: پس از صرف صبحانه برای خرید میرویم و پس از صرف ناهار به سمت شهر دلیجان،سوییس ارمنستان حرکت می کنیم. در مسیر توقفی در دریاچه سوان برای شنا و استراحت خواهیم داشت و همچنین از کلیسای سوان که منظره ی بسیار زیبایی مشرف به دریا دارد دیدن می کنیم. سپس مسیر خود را ادامه می دهیم و به سمت دلیجان برای اقامت حرکت می کنیم.

روز چهارم: پس از صرف صبحانه به تماشای دریاچه ی پارزلیچ می رویم. باقی روز را در صورت تمایل می توانید به اسب سواری  ، موتور چهارچرخ کوهستان، قایق سواری و دوچرخه سواری و همچنین ماهیگیری بپردازید. برای اقامت مجددا به هتل باز می گردیم.

روز پنجم: صبح زود به سمت ایروان حرکت می کنم و پس از گشت شهری در ایروان و بازدید از هزار پله و صرف نهار به سمت جرموک حرکت می کنیم. پس از رسیدن به جرموک در صورت تمایل به پیاده روی می پردازیم.

روز ششم: پس از صبحانه برای گردش و آفرود به جنگل های منطقه ی جرموک می رویم و از چشمه های آب معدنی دیدن می کنیم، همچنین به دیدار دریاچه ی جرموک نیز می رویم و برای اقامت به هتل باز می گردیم.

روز هفتم: عد از صرف صبحانه در هتل، آماده می شویم که با کوله ای از خاطرات از طبیعت زیبا و فرهنگ گرم مردم ارمنستان به سمت تهران باز گردیم. در مسیر برگشت خود پس از کشت در تاتو و گوریس به سمت مرز ایران خواهیم رفت

 

روز هشتم: رسیدن به تهران

 

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران ژیوار رستوران  گردشگر  رستوران  گردشگر 
2 رستوران ژیوار رستوران ژیوار رستوران  گردشگر 
3 رستوران ژیوار رستوران  گردشگر رستوران    گردشگر 
4 رستوران ژیوار رستوران  گردشگر رستوران  گردشگر 
5 رستوران ژیوار رستوران ژیوار رستوران  گردشگر 
6 رستوران ژیوار رستوران  گردشگر رستوران  گردشگر 
7 رستوران ژیوار رستوران  گردشگر رستوران  گردشگر 
نوع اقامت: 
روز محل توضیح
1 هتل در ایروان 5 ستاره
2 هتل در دلیجان 3 ستاره
3 هتل در دلیجان 3 ستاره
4 هتل در جرموک 3 ستاره
5 هتل در جرموک 3 ستاره
وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 اتوبوس VIP 26 صندلی
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
مناسب
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
چند روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است
تور ویژه

سوالی دارید؟ بپرسید!