مکان: 
قرقیزستان
نوع سفر: 
تور خارجی
طبیعت گردی
تاریخ حرکت: 
هر‎روز
تاریخ برگشت: 
-
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال0, 
1050 دلار + هزینه بلیط و ویزا

روز نخست: حرکت ساعت 15:40 از فرودگاه امام خمینی به مقصد استانبول. توقف از ساعت 17:40 تا 21 در فرودگاه استانبول ترکیه و حرکت در ساعت 21 به سمت فرودگاه موناس قرقیزستان. 

روز دوم: ساعت 5:20 صبح در فرودگاه موناس بیشکک به زمین مینشینیم و به سمت بیشکک حرکت میکنیم.پس از تحویل گرفتن اتاق ها در هتل و صرف ناهار به گشتی در داخل شهر بیشکک میرویم. سپس برای صرف شام و خواب به هتل بازمیگردیم.

روز سوم: صبحانه را در هتل صرف خواهیم کرد و به سمت دره چنگ کمین حرکت خواهیم کرد. در راه از مجموعه ی تاریخی بورانا دیدن خواهیم کرد. ناهار را در خانه ی قرقیزی صرف میکنیم و برای شام  و اقامت به هتل باز میگردیم.

روز چهارم: پس از صرف صبحانه به سمت شهر کاراکول حرکت میکنیم. در آنجا از سنگ نوشته ها در چلپن-آتا دیدن میکنیم و ناهار را در کافه ای در شهر صرف میکنیم. پس از صرف ناهار برای بازدید مسجد دونگان میرویم. برای شام و اقامت به مهمانخانه ای دنج در کاراکول میرویم.

روز پنجم: صبح را پس از صرف صبحانه به گشت کوچکی در مرکز کاراکول و بازدید کلیسای ارتودوکس میگذارنیم. سپس برای یک بازدید کوتاه به روستای پیراک میرویم  در آنجا از خانواده های قرقیزی دیدن میکنم و با فرهنگ مردم قرقیزستان بیشتر آشنا میشویم.ناهار را نیز در همین روستا خواهیم خورد و بعد از ظهر را در کنار ساحل شنی دریاچه ی اسیسک -کول میگذارنیم. سپس برای شام و اقامت مجددا به کاراکول بازمیگردیم.

روز ششم: پس از صرف صبحانه به سمت کمپ بل-تم در نزدیکی روستای بوکونبااو جرکت میکنیم.از سنگ های یتی اوگیز و شازکا دیدن میکنیم. یک ناهار پیک نیکی جذاب خواهیم خورد و شام و اقامتمان در چادر های مخصوص قرقیزی ها که بسیار دنج هستند خواهد بود.

روز هفتم: پس از صرف صبحانه برای بازدید شکار عقاب خواهیم رفت و ناهار را همانجا صرف خواهیم کرد. سپس به سمت روستای کوخکور میرویم و در آنحا شاهد روش ساخت فرش های قرقیزی خواهیم بود. برای شام و اقامت به مهمانخانه میرویم.

روز هشتم: به سمت دریاچه ی سنگ-کول حرکت میکنیم و روز را در آنجا میگذارنیم.در اینحا با زندگی چوپان های قرقیزی آشنا میشویم و در صورت تمایل به اسب سواری میرویم.ناهار و شام و اقامت این روز در چادر های قرقیزی خواهد بود.

روز نهم: حرکت به سمت روستای کخکور. ناهار را در مهمانخانه صرف میکنیم و به سمت بیشکک حرکت میکنیم و شام خداحافظی در محیطی سنتی صرف میکنیم.

روز دهم : ساعت 3:50 دقیقه ی صبح به سمت فرودگاه بیشکک حرکت خواهیم کرد و پس از یک توقف کوتاه در فرودگاه استانبول در ساعت 14:40 دقیقه در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهیم نشست.

 

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1         - -
2 رستوران گردشگر رستوران گردشگر رستوران گردشگر
3 هتل ژیوار خانه روستایی ژیوار هتل ژیوار 
4 هتل ژیوار رستوران گردشگر مهمانخانه ژیوار
5 مهمانخانه ژیوار خانه روستایی ژیوار هتل ژیوار
6 هتل ژیوار طبیعت ژیوار کمپ ها قرقیزی ژیوار
7 کمپ ها قرقیزی ژیوار طبیعت ژیوار مهمانخانه ژیوار
8 مهمانخانه ژیوار کمپ های قرقیزی ژیوار کمپ ها قرقیزی ژیوار
9 کمپ های قرقیزی ژیوار مهمانخانه ژیوار رستوران ژیوار
نوع اقامت: 
روز محل توضیح
1 هواپیما در راه
2 هتل چهار ستاره
3 هتل چهار ستاره
4 مهمانخانه  
5 هتل چهار ستاره
6 کمپ های قرقیزی  
7 مهمانخانه  
8 کمپ های قرقیزی  
وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 هواپیما تهران-استانبول
2 هواپیما استانبول-قرقیزستان
2-9 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
10 هواپیما قرقیزستان-استانبول
10 هواپیما استانبول-تهران
بیمه حوادث
لباس: 
مناسب
کفش: 
کوهپیمایی
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز دارد
کوله مناسب: 
چند روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم است
داروهای انفرادی: 
لازم است
تور ویژه

سوالی دارید؟ بپرسید!