تور نوروز 94

 

سین هشتم سفر. درست است که سفره نوروز هفت سین بیشتر ندارد و آدم ها سفره نوروز را در خانه هایشان پهن می کنند اما از آن جایی که هیچ چیز این دنیا ثابت نیست و سنت ها نیز قابل تغییراند اگر تا به حال لحظه تحویل سال را در سفر نگذرانده اید امسال دل را به دریا بزنید و همسفر ما در تور نوروز بشوید. سفر حال آدم ها را خوب می کند سفر فراغتی به آدم ها می دهد که محال است در خانه و در محیطی که قبلا بوده اند به دست بیاورند از همین روست که معمولا بهترین خاطرات آدم ها از سفرهایشان است و قاب عکس های شخصیشان هم از لحظات خوش سفر شکل گرفته است.

 

خونه گلی، تور نوروز

 

تور نوروز 94 بدون شک از همین قبیل خاطرات خواهد بود. آدم ها در تور نوروز خوش اخلاق تر مهربان تر و خنده رو تر از تورهای قبلی هستند و معمولا چون به طور گروهی سفر می کنند با خانواده و دوستان خود هستند و از ابتدا جو صمیمی و دوستانه ای در سفر برقرار می شود. در تور نوروز 94 شما می توانید به نقاطی سفر کنید که از بچگی آرزویش را داشته اید اما به دلیل مشغله یا نگرانی از نشناختن جاذبه ها یا هر دلیل دیگری به آن جا نرفته اید. به علاوه هوای بسیار مناسب کشور ایران یا دیگر کشورهایی که در نوروز به آن ها سفر می کنید مزید بر علت می شود تا به شما بیشتر خوش بگذرد.

 

ما برای نوروز 94 تورهای متفاوتی را طراحی کرده ایم تا علایق و سلایق متفاوتی را در بر بگیرد. در تور نوروز 94 ما به اقصی نقاط ایران سفر خواهیم کرد به علاوه به کشورهای ازبکستان و تاجیکستان و ترکیه نیز خواهیم رفت تا در کنار فرهنگ های همسایه و مجاور نوروز را جشن بگیریم.

با ما در تور نوروز 94همسفر شوید.

 

قشم، تور نوروز