بارها و به کرات گفته ام که هدف راهی شدن باید و مقصد بهانه است. به این باور رسیده ام که در نوروز سفرها رنگ و بوی دیگری دارند. خلقیات همسفران از این رو به آن رو می شود. سفر هرچقدر هم دلنشین باشد در این ایام چندین برابر دلپذیر و خاطره ساز می شود. شاید از خاصیت های اعجاب انگیز نوروز است که این گونه حقیقتی به نام تور نوروز را خلق کرده و می پروراند.

یکی دیگر از این ویژگی های نوروز این است که افکار را حتی قبل از شروع اسفند ماه پریشان می کند! همه را به تکاپو میندازد تا دست به کار تدارکات سفر شوند. آماده سازی و هماهنگ کردن همسفران، انتخاب مقصد، انتخاب آژانس و ... اما باز هم آخر سر همه به این نتیجه می رسند که راهی شدن کافیست؛ باقیش جور می شود!

تور نوروز 95 به خودی خود عبارتی بیش نیست ولی این همسفران و همراهان هستند که " تور نوروز95 " را به حقیقتی فراموش نشدنی مبدل می کنند. در نوروز 95 تمام سعیمان بر این است تا سلایق مختلف را، از طبیعت گرد و فرهنگ دوست ، ایران گرد و جهان گرد را پاسخگو باشیم. 

[[{"fid":"6429","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"553","width":"553","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

 

از کران تا کران! شاید عبارت نخ نمایی باشد ولی واقعا از کران دریای خزر تا کران خلیج فارس و دریای عمان، از کران مرز های غربی تا کران شرقی استان خراسان را در تور نوروز 95 گنجانده ایم! ما برای نوروز 95 تورهای متفاوتی را طراحی کرده ایم تا علایق و سلایق متفاوتی را در بر بگیرد. در تور نوروز 95 ما به اقصی نقاط ایران سفر خواهیم کرد به علاوه به کشورهای اتریش ، هلند ، یونان، اسپانیا و کشورهایی که در جاده تاریخی ابریشم قرار گرفته اند نیز خواهیم رفت تا در کنار فرهنگ های همسایه و مجاور نوروز را جشن بگیریم.

تخفیف های متنوعی هم برای علاقه مندان به سفر در تور نوروز 95 نظر گرفته ایم تا شرایط وصول ما و شما تسهیل گردد!

ادامه دارد...

برگزیده های تور نوروز 95