خلیج چابهار با بریدگی طبیعی و استثنایی خود، بزرگترین خلیج ایران در حوالی دریای عمان است. می گویند چابهار هم از بعد مساحت و هم از نظر شرایط آب و هوایی شبیه بندر میامی در آمریکا است. پس در تور چابهار شما می توانید هم زمان در دو مکان سیر کنید! واقعیت در چابهار و در خیال در میامی ! اما آنچه در تور چابهار مورد توجه قرار می گیرد علاوه بر شرایط آب و هوایی مناطق دیدنی آن است.

در کناره‌های دریای عمان و در قسمت جنوبی شهرستان چابهار صخره‌های بزرگی در اثر پیشروی آب دریا و فرسایش سنگ‌های رسوبی به وجود آمده که چشم‌اندازی زیبا را تشکیل داده‌است. همچنین در چابهار در چابهار چندین اسکله صیادی وجود دارد که سه اسکله صیادی تیس، رمین و بریس از بقیه دیدنی‌تر هستند. اسکله تیس در داخل محوطه منطقه آزاد و رمین در ۱۰ کیلومتری و بریس در ۶۰ کیلومتری چابهار قرار دارد.

رودخانه باهوکلات در شرق چابهار به خلیج گواتر دریای عمان سرازیر می‌شود. این رودخانه بویژه به دلیل زیستگاه تمساح ایرانی از نظر گردشگری اهمیت دارد. تمساح پوزه کوتاه بطور طبیعی در این منطقه زندگی می‌کند.

خود خلیج گواتر یکی دیگر از نقاط دیدنی در تور چابهار است. این خلیج کوچک در جنوب شرقی ایران و جنوب غربی پاکستان است. درواقع نیمی از این جزیره در ایران و نیمی دیگر پاکستان است. خلیج گواتر دارای جنگل های حرا است.

کوه های بدبوم یا مریخی نیز یکی از مناظری است که به موازات ساحل از منطقهً خلیج گواتر کشیده شده‌اند و از پدیده‌های زمین شناختی این منطقه هستند.