تور کویر مرنجاب ، افسون جسم و جان

اگر از شهر کاشان بازدید کنید متوجه می شوید که شهر از هر طرف توسط شن زارها و رمل ها و گیاهان کویری محاصره شده است. حال اگر اندکی پا فراتر گذاشته و قدم به این دنیای شگرف بگذارید ، در نزدیکی آران و بیدگل ، جسم و جان خود را افسون شده می بینید.

[[{"fid":"4993","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"363","width":"484","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

کویر مرنجاب از معدود مناطق کویری است که بسیار به تهران نزدیک بوده و می توانید در قالب تور چند روزه یا حتی تور یک روزه به آن عزیمت کنید.

از منظر موقعیت جغرافیایی ، کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل از توابع شهرستان کاشان در استان اصفهان قرار دارد. این کویر از شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل , از غرب به کویر مسیله و دریاچه های نمک حوض سلطان و حوض مره , از شرق به کویر بند ریگ و پارک ملی کویر و از جنوب به شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان محدود می شود .

هر آنچه بخواهید ، خواهید دید !

کاروانسرایی که در زمان شاه عباس صفوی در کنار قنات مرنجاب بنا شده ، شن زار های روان ، دریاچه و پلی گون های نمکی  ، گیاهان کویری و در نهایت نگین مرنجاب ، جزیره سرگردان 

اگر اهل شب مانی در چادر هستید به جد توصیه می کنیم تا شب را در دل رمل ها به صبح رسانید تا از جذاب ترین سکانس این فیلم دراماتیک دیدن کنید ، آسمان کویر ! گویی انقلابی در دل آسمان رخ داده است.

مناطق کویری در عین ظاهری خشن ، بسیار آسیب پذیرند لذا تقاضای ما این است که چه به صورت شخصی و چه با تورهای طبیعت گردی  به هر یک از مناطق کویری سفر کردید ، مراقب جسم نحیف شان باشید.