کویر فرای تمام جاذبه هایش، به دلیل آنکه در شب از آلودگی نوری بسیار کمتری نسبت به محیط های شهری برخوردار است یکی از مکان های مناسب برای رصد آسمان تلقی می شود و چه فرصتی بهتر از این که علاوه بر شرکت در تور کویر و لذت بردن از پیاده روی روی شن های روان و سکوت بی مثالش ، در شب هم از زیبایی های مسخ کننده اش بهره مند شوید.

ژیوار در راستای سفرهای هدفمند خود، تور کویر مصر را با برنامه رصد آسمان ادغام کرده تا پاسخگوی نیازهای گوناگونی از اقشار طبیت گردان باشد.

بی دلیل نیست که تور کویر مصر در سال های اخیر طرفداران فراوانی را به خود جلب کرده چرا که در تور کویر مصر در قالب پکیج های تور کویر مصر دو و نیم روزه یا تور کویر مصر سه و نیم روزه ما می توانید از اکثر موهبت های کویر بهره مند شوید. بازدید از روستای بیاضه و گرمه ، دریاچه نمک ، شتر سواری و سایر جاذبه های موجود در منطقه ، مکانی ایده آل را برای آشنایی و علاقه مند شدن به محیط های کویری را پدید آورده است.

[[{"fid":"6411","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"432","width":"768","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

گر برای اولین بار می خواهید تجربه کویر را به آرشیو خاطراتتان اضافه کنید هرگز به صورت شخصی و بدون راهنما سفر نکنید چرا که سفرکردن بدون راهنما به کویر کاری پر خطر است و چه بهتر که برای داشتن این لذت در کنار امنیت، در تور سفر کنیم. تور کویر مصر چند سالیست که در سرفصل تورها دیده می‌شود.

با تور کویر مصر بیشتر آشنا شویم