تعطیلات آذر ماه در حال نزدیک شدن است و بهترین فرصت برای سفرهای پاییزه. فرصتی برای تجربه سفرهایی از جنس نو. تور کویر و به خصوص تور کویر مصر از آن دسته از سفرها هستند که بهترین زمان برگزاری آنها آذر ماه است و چه بهتر که این زمان با تعطیلات مصادف شود.

تور کویر مصر در دو برنامه مجزا در این تعطیلات تدارک دیده شده است. تور کویر مصر هفته دوم آذر ماه به مدت 3.5 روز و تور کویر مصر هفته سوم آذر ماه به مدت 2.5 روز در نظر گرفته شده است.

بازدید از کویر مصر ، روستای گرمه و دریاچه نمک در دو برنامه مشترک بوده و باقی ماجرا شامل اتفاقات ویژه ایست که در سفر با آن روبه¬رو خواهید شد!

[[{"fid":"5493","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"360","width":"543","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

کویر سراسر جاذبه است و شب کویر یک افسون؛شما را مسخ می کند. به دنیایی می برد که شاید تجسم آن هم دور از انتظار باشد. به دور دست ها می روید و غرق می شوید.حال چه جایی بهتر از مصر برای این شب نشینی و کنکاش در آسمان. کویر مصر جزو کویرهایی است که در دل ایران سکنا گزیده و اسم خود را از روستای مصر گرفته است. شب نشینی دور آتش و تماشای آسمان مبهوت کننده کویر از دیگر برنامه های تور کویر مصر است.

[[{"fid":"5494","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"412","width":"549","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

برنامه ریزی از ارکان اصلی و اولیه سفر است لذا برای تعطیلات پیش رو بهترین برنامه ریزی را داشته باشید تا بیشترین منفعت را از آن ببرید.

 

در مورد تور کویر مصر بیشتر بخوانید