تور کویر مصر در تعطیلات عید قربان

 

در پاییز بازار سفر های کویر داغ می شود. کویر ها در فصل پاییز آب و هوای نسبتا مناسبی در مقایسه با دیگر فصل های سال دارند. آفتاب روز گرم اما قابل تحمل و شب سرد و خنک است. نشستن دور آتش و نگاه کردن ستاره های کویر در فصل پاییز بسیار لذت بخش است.

شرکت گردشگری ژیوار در فصل پاییز تور های یک روزه و چند روزه به کویر های ایران طراحی و برگزار می کند. تور یک روزه ی کویر مرنجاب و کویر ابوزیدآباد و تور چند روزه ی کویر مصر و کویر ورزنه از جمله برنامه  های ژیوار برای فصل پاییز است.

ژیوار برای تعطیلات عید قربان سفری سه روزه به کویر مصر ترتیب داده است. پنج شنبه شب از تهران حرکت می کنیم و جمعه صبح به روستای مصر می رسیم. در خانه محلی صبحانه می خوریم و به سمت کویر و پیاده روی در شن ها و شتر سواری می رویم. برای نهار دوباره به خانه محلی باز می گردیم و بعد از استراحت دوباره به کویر می رویم و غروب آفتاب را در کویر مصر تماشا می کنیم. شام را در خانه محلی می خوریم و بعد از شام کنار آتش شب زنده داری می کنیم و ستارگان را تماشا می کنیم. شب هم در همان خانه محلی اقامت می کنیم.

 

 

روز دوم بعد از صرف صبحانه، به قلعه قدیمی بیاضیه می رویم، نهار را در طبیعت صرف می کنیم، از نخلستان های روستای گرمه بازدید می کنیم و به روستای مصر باز می گردیم و شب را در خانه محلی اقامت می کنیم.

روز سوم هم بعد از صرف صبحانه، وسایلمان را از خانه محلی جمع می کنیم و از مصر خداحافظی می کنیم و به سمت روستای انارک حرکت می کنیم. در رستوران نهار می خوریم و از مسجد جامع نایین دیدن می کنیم. بعد هم به سمت تهران باز می گردیم.

 

این برنامه ی کویر مصر ژیوار برای تعطیلات عید قربان است. برنامه های دیگر ژیوار را هم در پاییز و در تعطیلات عید قربان و عید غدیر می توانید از سایت ژیوار دنبال کنید. 

تور کویر مصر