تور یک روزه - کاشان گردی

تور یک روزه یعنی سفر در کوتاه ترین زمان به نزدیکترین مقصد. تور یک روزه یعنی بهترین استفاده از تعطیلی به دست آمده. که عموما تورهای یک روزه در جمعه ها برگزار می شود. اما این تورها در دیگر تعطیلی ها به مناسبت های مختلف نیز می تواند برگزار شود.

برای اینکه در تورهای یک روزه زمان زیادی صرف مسیر و در راه ماندن نشود و گردشگر از همه امکانات مقصدی که به آن سفر می کند و همچنین برنامه ریزی هایی که تور برای گردشگران تدارک دیده به خوبی استفاده کند، سعی می شود که از مناطق دیدنی شهر مبدا برای تور یک روزه استفاده شود.

کاشان گردی

یکی از مناطقی که همواره به عنوان مقصد تورهای یک روزه از آن استقبال می شود و به ویژه در فصل بهار طرفداران بیشتری هم دارد، شهر کاشان است. و مراسم گلاب گیری در این شهر و دیدن این مراسم بسیار مورد توجه گردشگران تورهای یک روزه قرار می گیرد. عجیب است که زیباترین گل‎ها و خوشبوترین گلاب‎های کشور از دل کویری چنین خشک بیرون می‎آید. دو شهر قمصر و نیاسر از اواسط اردیبهشت بمدت دو تا سه هفته میزبان مهمانانی هستند که برای حضور در مراسم گلاب گیری به این شهرها سفر می‎کنند. علاوه بر مراسم گلاب گیری، بازدید از خانه‎های دیدنی و قدیمی آن، تپه‎های باستانی سیلک و باغ فین از دیگر مکان هایی است که در تور یک روزه به کاشان مورد توجه قرار می گیرد.