سینمایی صبحانه بخورید!

پیشنهاد هفته: کافه سینما

کافه سینما اسمش را از همسایه ی با وقارش وام گرفته. موزه ی سینما در باغ فردوس جایی است برای مرور خاطرات سینمایی زندگی همه ی ما. ازپوسترهای گلنار دختر لر گرفته تا عروسک های کلاه قرمزی. همه ی خاطرات را می توان آن جا پیدا کرد.

پیشنهاد ما این است که این جمعه را بروید کافه سینما، صبحانه نوش جان کنید. حیاط پشتی بیشتر طرفدار دارد، اگر هم سردتان شود یک پتو  به شما داده می شود. هر روز از ساعت 8.5 تا 11 در کافه سینما صبحانه سرو می شود. اگر اهل صبحانه ی گرم هستید، بشقاب گرم انتخاب خوبی است: سوسیس، بیکن، تخم مرغ، سیب زمینی، قارچ، گوجه و کمی لوبیا.  درواقع یک صبحانه ی انگلیسی که آب پرتقال و قهوه یا چای هم ضمیمه شده است.   بشقاب سرد و املت مدیترانه ای و املت سبزیجات هم پیشنهادهای دیگر کافه سینما برای صبحانه است.  البته خودتان را آماده کنید که جیبتان حسابی خالی شود، به هر حال کافه سینما کافه ی لوکسی به حساب می آید. برای یک بشقاب گرم یا سرد 32-33 هزار تومان با احتساب نوشیدنی ها و برای املت ها باید چیزی در حدود 22-23 هزار تومان پرداخت کنید.

صبحانه را که خوردید حتما بروید و موزه ی سینما را ببینید. با بقیه موزه ها فرق دارد. حوصله آدم را سر نمی برد. آدم را به هیجان می آورد. بروید و غرق شوید در دنیای خاطره ها.