مکان: 
تاجیکستان
نوع سفر: 
تور خارجی
تاریخ حرکت: 
1396/3/14
تاریخ برگشت: 
1396/3/21
درجه بندی سفر: 
متوسط
ظرفیت: 
موجود
 ریال45,000,000, 
700 دلار + هزینه بلیط
-+

روز اول : ترک تهران در ساعت 13:50 و رسیدن به دوشنبه، پایتخت تاجیکستان با هواپیمایی تاجیک ایر.(مدت زمان پرواز 2 الی 3 ساعت است). ورود به هتل و استراحت مختصر. گشت عصرگاهی در دوشنبه (بنای یادبود امیر اسماعیل سامانی و گشت مختصر شهری)، اقامت در هتل چهار ستاره در دوشنبه

روز دوم : صرف صبحانه، ترک هتل و دوشنبه. حرکت به سمت کوهستان فان از طریق دره زرافشان و دهکده آرتوچ. بازدید از مقبره رودکی، شاعر پارسی در نزدیکی زرافشان و رسیدن به اقامتگاه محلی در آرتوچ.

روز سوم : صرف صبحانه و شروع راهپیمایی 4 ساعته به سمت دریاچه چوکوراک از طریق مسیر پاکوب در امتداد دره و رودخانه "اورجام". صرف شام و شب مانی در چادر در کنار دریاچه "چوکوراک". امکان شنا در صورت در تمایل در دریاچه کوچک "چوکوراک"

روز چهارم : بعد از صرف صبحانه آغاز کوه پیمایی تا ارتفاع 2800 متری ، رسیدن به دریاچه "کول کلان". صرف نهار در طبیعت در چشم انداز زیبایی از قله های اطراف. برپایی کمپ و استراحت در کنار دریاچه "کول کلان".

روز پنجم : صرف صبحانه در چشم انداز زیبای منطقه. ادامه کوهپیمایی و افزایش ارتفاغ تا 3860 متر به سمت گذر علاءالدین و صرف نهار در طبیعت. ادامه مسیر به سمت دریاچه "علاءالدین" و کاهش ارتفاع تا رسیدن به 3530 متر و استراحت و اقامت با چشم انداز دریاچه "علاءالدین."

روز ششم : بعد از صرف صبحانه ادامه کوهپبمایی به سمت دریاچه "ماتنوئی" در امتداد دریاچه علاءالدین و رسیدن به ارتفاع 3470 متری. صرف نهار در طبیعت در کنار دریاچه ماتنوئی. صعود قله 5070 متری "زاموک" در صورت تمایل و امکان. بازگشت به محل چادرها و صرف شام و شب مانی در چادر.

روز هفتم : بعد از صرف صبحانه حرکت با ماشین به سمت مرز "اویبک" با چشم انداز زیبای روستاهای منطقه زرافشان. رسیدن به دوشنبه و استراحت در هتل. حرکت به سمت قلعه حصار در اطراف دوشنبه و بازدید از این بنای تاریخی. بازگشت به دوشنبه و صرف شام در رستوران.

روز هشتم : ترک هتل و حرکت به سمت فرودگاه در ساعت 8 صبح. پرواز به تهران در ساعت 10 صبح رسیدن به تهران در ساعت 12:30

ملزومات سفر : به دلیل عبور از مسیرهای کوهستانی شرایط بدنی مساعد، کفش کوه، بارانی، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، کلاه و لباس گرم ضروری است

 

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1         رستوران ژیوار
2 رستوران ژیوار خانه محلی ژیوار خانه محلی ژیوار
3 خانه محلی ژیوار طبیعت ژیوار ژیوار ژیوار 
4 خانه محلی ژیوار طبیعت ژیوار طبیعت ژیوار
5 طبیعت ژیوار طبیعت ژیوار طبیعت ژیوار
6 طبیعت ژیوار طبیعت ژیوار طبیعت ژیوار
7 طبیعت ژیوار رستوران ژیوار رستوران ژیوار
8 رستوران ژیوار        
نوع اقامت: 
روزمحلتوضیح
1دوشنبههتل 4 ستاره
2روستای مرغزارخانه محلی
3 خانه محلی
4دریاچه کول کلانکمپ
5کمپ کوهستانی آرتوچکمپ
6روستای پنج رودخانه محلی
7دوشنبههتل 4 ستاره
وسیله نقلیه: 
روزوسیلهتوضیح
1هواپیماهواپیمایی تاجیک
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
مناسب
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
چند روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم نیست
داروهای انفرادی: 
لازم است
تور ویژه

سوالی دارید؟ بپرسید!