مکان: 
قزوین
نوع سفر: 
تور هدفمند
طبیعت گردی
فرهنگی
تاریخ حرکت: 
95/05/01
تاریخ برگشت: 
95/05/01
درجه بندی سفر: 
آسان
ظرفیت: 
محدود
 ریال870,000, 
87000 تومان
-+

ژیوار با همکاری تیوال برگزار می کند
در این برنامه از سری برنامه های یک سفر یک کتاب با جواد مجابی همراه خواهیم بود به مقصد قزوین. ساعت 6 صبح از میدان ونک به سمت قزوین راهی می شویم بعد از صرف صبحانه در میان راه ، به شهر قزوین رسیده و بازدیدی از بناهای تاریخی آن مانند عمارت عالی قاپو، مسجد جامع، دروازه درب کوشک، سبزه میدان، خیابان های پیغمبریه و سپه خواهیم داشت و پس از صرف ناهار به برنامه شعرخوانی و گفتگو با جواد مجابی می پردازیم.آخرسر به یکی از شیرینی فروشی های این شهر می رویم تا سوغات معروف قزوین را هم خریداری کنیم. سپس به تهران باز می گردیم.
جواد مجابی متولد ماه مهر ۱۳۱۸ در شهر قزوین شاعر، نویسنده، منتقد ادبی و هنرهای تجسمی، نقاش، طنزپرداز و روزنامه‌نگار ایرانی است. از او آثار متعددی به چاپ رسیده‌است. همچنین برای مدت کوتاهی سردبیر مجله ادبی دنیای سخن بود و آثار متعددی از وی منتشر شده است.
از آثار این شاعر می توان به کتاب های زیر اشاره کرد
فصلی برای تو ،زوبینی برقلب پاییز ،پرواز در مه ،بر بام بم ،سفرهای ملاح رؤیا ،پوپکانه ،شعرهای من و پوپک ،دری به شاد خویی،سفرهای ملاح رؤیا ،سال‌های شاعرانه،شعر بلند تامل،یادداشت‌های آدم پرمدعا ،آقای ذوزنقه ،یادداشت‌های بدون تاریخ ،نیشخند ایرانی ،شباهت‌های ناگزیر ،طنز ادبی ایران ،متن پیشگامان نقاشی نوین ایران ، بعلاوه شش جلد دیگر این تاریخ تحلیلی
در این سفر کتاب 《سر بر خط عاشقی》 را خواهیم خواند این مجموعه شعر در دو بخش تدوین شده است. فصلی از عاشقانه های این شاعر است و فصلی هم شعری بلند و اتوبیوگرافی است.

غذا و پذایرایی: 
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران ژیوار رستوران گردشگر - -
نوع اقامت: 

 

 

وسیله نقلیه: 
روز وسیله توضیح
1 وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران
بیمه مسئولیت مدنی
لباس: 
مناسب
کفش: 
مناسب
کیسه های خواب: 
نیاز ندارد
چراغ پیشانی: 
نیاز ندارد
کوله مناسب: 
یک روزه
کرم ضد آفتاب: 
لازم است
عینک آفتابی: 
لازم است
زیرانداز انفرادی: 
لازم نیست
داروهای انفرادی: 
لازم است

سوالی دارید؟ بپرسید!