تور تعطیلات خرداد 100٪ رایگان!

تور تعطیلات خرداد 

تعطیلات خرداد فرصت بی بدیل بهار برای سفر است  و امسال تورهای تعطیلات خرداد ژیوار یک پیشنهاد غیر قابل رد برای شما خواهد داشت! جشنواره متفاوت تعطیلات خرداد و طبیعت گردی در زیباترین مناطق ایران.

  اما بهار و حس سفر در هوایی که رو به گرما می‌رود مژده ی گشت و گذار در مناطق کوهستانی تر را به همراه دارد. اجرای تور تعطیلات خرداد یکی از رویکردهای ژیوار در این ماه زیبای سال است. تعطیلاتی که غنیمت باید شمرده شود. برای اجرای تور تعطیلات ويژه خرداد ماه نیمه های این ماه تعطیلاتی در پیش داریم. که در آن فرصت بهره برداری از نعمت های زیبای بی پایان خداوند برایمان بیش از پیش فراهم می شود. تور تعطیلات خرداد در کنار آبشار های زیبای لرستان، طبیعت سهر کننده ی کردستان، زیر برگ درختان درهم تنیده ی جنگل ابر و دیدن فراخنای دشت ترکمن صحرا، فرصتی ست برای بازیابی دوباره ی روحمان و دمی آساییدن از این همه دود و آلودگی و صدای گوش خراش. با تور تعطیلات خرداد ژیوار همراه باشید تا سفری به یاد ماندنی در کنار یکدیگر بسازیم و دوستانه سفر کردن را بعد از آن با تمام اطرافیانمان به اشتراک بگذاریم. 

پیشنهادات ژیوار برای تور تعطیلات خرداد

تور سوباتان به دریاچه نئور

سوباتان، بهشت ایران ... بهترین زمان برای سفر به سوباتان فصل بهار و خصوصا تعطیلات خرداد ماه است. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال به سوباتان سفر نکرده اید حتما این تور را تجربه کنید. پیاده روی در ییلاق سرسبز و خوش آب و هوای سوباتان و کمپ در کنار دریاچه زیبای نئور از فرصت هایی است که نباید از دستش داد.

تور کردستان |منطقه سارال و کوهستان چهل چشمه|

سفر به کردستان تجربه ای ست که شاید دلتان بخواهد بار ها و بارها تکرارش کنید.  این بار کردستان را بکر تر و متفاوت تر از همیشه ببینید. تور کردستان در منطقه زیبای سارال و کوهستان چهل چشمه جلوه دیگری از کردستان زیبا را برایتان به ارمغان می آورد.

تور تاجیکستان |تور تعطیلات خرداد|

سفر به طبیعت بکر تاجیکستان  در تعطیلات خرداد 96، پیاده روی در کوهستان خوش آب و هوای "فان" و بازدید از دریاچه های زیبای این منطقه.

از تورهای تعطیلات خرداد بیشتر بدانید

قبلا هم سعی کرده‌ایم در ویکی ژیوار از خرداد و تعطیلاتش بنویسیم برای همین اگر هنوز از فرصت های تورهای چند روزه و یا یک روزه این ماه استثنایی بی خبرید توصیه می کنیم سری به مقالات قبلی ما بزنید.

تور تعطیلات خرداد

خیلی از گردشگران تعطیلات خرداد را فرصت مناسبی برای سفر و شرکت در تور تعطیلات خرداد می دانند.چون زمانی حدودا دو – سه ماهه از تعطیلات نوروز گذشته و پس یک استراحت کوتاه، آغاز سفرهای جدید تا پیش از شروع تابستان برایشان فراهم می شود....

تور ترکمن صحرا و قبرستان خالد نبی|دیدار موسیقی و طبیعت|

دیدار از سرزمین اسب های ترکمنی و دوتار و سپری کردن تعطیلات خرداد در طبیعت بی مثال ترکمن صحرا

تور ماسال و ییلاق اولسبلنگاه |خلوت ارتفاعات|

در تور دو روزه ی ماسال از ییلاق سرسبز و مه آلود اولسبلنگاه دیدن کنید و در خلوت آن از هیاهوی شهر دور بمانید!

 

تور تعطیلات خرداد

 نمایی از ییلاقات سوباتان در برنامه های سال های گذشته ژیوار