مقاصد تور چند روزه کجاست؟

احتمالا یکی از دغدغه‌هایی که همه داریم انتخاب مقصد مناسب برای شرکت در تور چند روزه است. در زیر ما چند نمونه را معرفی می‌کنیم:

•ترکمن صحرا:  ترکمن صحرا منطقه‌ای در شمال شرقی ایران است. شهرهای گنبدکاووس، بندرترکمن، آق‌قلا، مراوه‌تپه، کلاله، سیمین‌شهر، گمش‌تپه، نگین‌شهر، انبار آلوم و داشلی برون، بجنورد، درگز، شهرفراغی، گلیداغ و اطراف تربت جام را در بر می‌گیرد. اکثریت نسبی جمعیت ترکمن صحرا را ترکمنها تشکیل می‌دهند که مردمانی ترکمن زبان و مسلمان هستند.

این مقصد با دیدنی‌های جذابی مثل قبرستان خالد نبی، گزینه‌ای مناسب برای یک تور چند روزه است.

قشم: بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیاکه در موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است این جزیره در دوران ساسانیان ابرکاوان نام داشته‌است. این جزیره در استان هرمزگان واقع شده است.

دیدن قشم تجربه‌ایست که هیچ کس نباید از دست بدهد.

کویر مرنجاب: در منطقه آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. این کویر از شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل، از غرب به کویر مسیله و دریاچه‌های نمک حوض سلطان و حوض مره، از شرق به کویر بند ریگ و پارک ملی کویر و از جنوب به شهرستان آران و بیدگل محدود می‌شود.

هرچند که تورهای معمول برای این مقصد یک روزه است، ولی برای تور چند روزه به قصد اقامت در کویر و دیدن غروب و طلوع خورشید بسیار جذاب است.

 

•کردستان: یا سرزمین کردها، منطقه‌ای استراتژیک در قلب جغرافیایی خاورمیانه است. امروزه این منطقه مناطق مهمی از ترکیه، ایران، عراق وسوریه را در بر می‌گیرد. بخش ایران کردستان، منطقه‌ای بکر برای گردشگری است که تور چند روزه برای آن برگزار می‎شود. در این سفرها علاوه بر دیدن مردم منطقه و آشنا شدن با فرهنگ آنها می‌توان به طبیعت گردی هم پرداخت.