شاید به گستردگی این دنیا بتوان برای ایام نوروز تور توروز تعریف کرد؛ از شرق آسیا تا غربی ترین جزایر توریستی آمریکای شمالی. ولی در این میان سفر و برگزاری تور نوروز به کشوری که رتبه اول جذب گردشگر دنیا را در اختیار دارد کمی قلقلک آور یه نظر می رسد.

ایتالیا؟ فرانسه؟ جزایر قناری؟؟!! شاید در گذشته این کشورها در مقام اول بوده اند ولی چند سالی است که اسپانیا گوی سبقت را از تمام این ها ربوده و توانسته با شایستگی به چنین مقامی برسد.

اسپانیا به مکانی تبدیل شده که حتی مردمان اروپا برای تفریح و خوش گذرانی به آن سفر می کنند و تعطیلات خود را در اسپانیا سپری می کنند.

ژیوار هم تور نوروز اسپانیا را در همین راستا تدارک دیده تا علاقه مندان به سفر بتوانند از تمامی امکانات مادی و معنوی اسپانیا بهره مند شوند. از آب و هوا معتدل و دلپذیرش، مردمان خون گرم و مهمان نوازی که به ایرانیان اروپا معروفند، هتل ها و رستوران های جذاب و دیدنی و در عین حال با قیمتی مناسب نسبت به دیگر کشورهای توریستی و زمینه های دیگری که در ادامه به آن خواهم پرداخت.

مادرید و بارسلون را فراموش کنید! این دو شهر مهم و پربازدید ارزش دیدن را دارند ولی نقطه به نقطه اسپانیا حرفی برای گفتن دارد. از گرانادایی که مهد موسیقی فلامنکو است تا اندلوس و تولدو و تمامی شهرها و روستاهای آن.

تور نوروز اسپانیا با توجه به زمان برگزاری آن که جز فصول سرد اروپا محسوب می شود برای بازدید از مادرید و مناطق جنوبی اسپانیا برنامه ریزی شده است. در تور نوروز اسپانیا ، از مادرید که مملو از سایت های تاریخی و فرهنگی، مراکز موسیقی اصیل و درجه یک و موزه های بین المللی است دیدن خواهیم کرد. گشت و گذاری هم در مراکز خرید خواهیم داشت.

[[{"fid":"6452","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"388","width":"518","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

تولِدو را در تور نوروز اسپانیا غافلگیر کنید!
تولدو شهری است کوچک، آرام، زیبا و تاریخی که مانند جواهری نهفته در چند قدمی مادرید از چشم گردشگران به دور مانده و شما با بازدید از آن می توانید یک گام از دیگر گردشگران پیشی بگیرید.

سازها را در تور نوروز اسپانیا در گرانادا کوک کنید!
این شهر تاریخی که در جنوب اسپانیا قرار گرفته مأمن یکی از پربازدید ترین سایت های گردشگری دنیاست که کاخ الحمرا نام دارد و قدمت آن به زمانی باز می گردد که مسلمانان در اسپانیا حکمرانی می کردند.

[[{"fid":"6454","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"416","width":"553","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]
عده ای هم گرانادا را به خاطر پیشینه ادبی و هنری آن می شناسند چرا که زادگاه " لورکا " شاعر پرآوازه اسپانیایی است و مرکز موسیقی فلامنکو.

[[{"fid":"6455","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"397","width":"530","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

 

تور نوروز اسانیا به همین ها ختم نمی شود. ادامه مطالب مربوط به این تور را دنبال کنید.

برگزیده های تور نوروز ژیوار