لائوس مقصدی فوق العاده برای تور طبیعت گردی خارجی!

کشور لائوس مقصد مناسبی برای طبیعت گردانی است که درجستجوی شناخت فرهنگ ها و سنن اصیل هستند. این کشور در جنوب شرق آسیا واقع شده است واز  شمال با چین  و میانمار ، از شرق با ویتنام ، از غرب با تایلند و از جنوب با کامبوج  همسایه است.  این کشور جزو کشورهایی است که ایرانیان میتوانند ویزای آن را در فرودگاه دریافت کنند. درنتیجه بدون شک کشوری است که باید آن را در برنامه سفر خود قرار دهید.

پایتخت لائوس وین تیان است ولی در واقع زیباترین شهر این کشور لانگ پرابنگ است که طبیعت خیره کننده و معابد باشکوه متعدد آن جزو آثار ثبت شده در یونسکو هستند. آرامش مردمان این کشور خود میراثی مهم محسوب می شود که علاقه مندان به طبیعت گردی را به سمت خود می کشاند.

از جمله زیبایی های این کشور 4 هزار جزیره ای است که در رودخانه می کونگ واقع شده اند که منظره ای چشم نواز را رقم زده است. حتما کایاک در این رودخانه را تجربه کنید!

[[{"fid":"5439","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

همچنین از جمله معابد زیبای آن معبد قدیمی "وات فو" است که در میان جنگل واقع شده است. معبد "فا تات لوآنگ" با رنگ طلایی بی نظیری که دارد چشم هر کسی را خیره خواهد کرد. این معابد مکان بسیار مناسبی برای علاقه مندان به شناخت مذاهب مختلف است. میتوانید به تماشای عبادت بودایی ها بنشینید و در مراسم سنتی آن ها شرکت کنید.

[[{"fid":"5441","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"419","width":"617","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

در نزدیکی مرز تایلند مسیر بسیار زیبایی وجود دارد که از میان چند غار و رودخانه دیدنی می گذرد. این مسیر را با موتور طی کنید. بدون شک هیجان انگیز تر خواهد بود. میتوانید با هزینه ای بسیار کم موتور کرایه کنید و در میان طبیعت بتازید. به طور کلی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری زیادی در لائوس مجود دارد که کاملا بکر هستند. 

[[{"fid":"5443","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":""},"type":"media","attributes":{"height":"404","width":"604","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

اگر دوچرخه سوار هستید نگران هزینه اضافه بار نباشید، دوچرخه ی خود را بردارید و دورتادور لائوس را رکاب بزنید!