تور تعطیلات عید فطر

تابستان تهران گرم و طاقت فرساست. هنوز به چله نرسیده آدم را از پا در می‎آورد. تصور این که در این روزها جایی وجود داشته باشد که هوای خنک و طبیعتی پذیرا داشته باشد تقریبا غیر ممکن به نظر می‎رسد. اینجاست که نوبت به متخصصان طبیعت گردی می‎رسد. پیشنهاد مقاصدی بکر، دور از ازدحام جمعیت در روزها ی تعطیل و البته خنک!

تورهایی که برای عید فطر تدارک دیده شده اند همگی تقریبا در این ویژگی ها مشترکند:

- تور رفتینگ که قایقرانی در آب های خروشان است با لذت و هیجان بی‎نظیرش!

- تور ماسال و ییلاق اولسبلنگاه:فرصتی است برای تجربه ای متفاوت با اقامت در کلبه های چوبی و دیدن مناظر کم ‎نظیر ییلاقی 

- سفر به جنگل ابر: اگر خوش شانس باشید، اقیانوسی از ابر شما را در بر خواهد گرفت. فرصت دیدن آبشار مجن و آلوچال را از دست ندهید!

- باداب سورت و دریاچه چورت: اثر طبیعی ملی باداب سورت این روزها حسابی بر سر زبان هاست. حتما عکس های چشمه های طبقاتی رنگی و خارق العاده آن را در اینترنت و این‎طرف و آن‎طرف دیده اید. این چشمه ها به شدت در حال تخریبند تا اززیبایی آنها هنوز چیزی باقیست به دیدنشان برویم!

- تور اسالم به خلخال درواقع تور خلخال به اسالم است! پیاده روی در خنکای جنگل های دست نخورده ی خلخال که به دلیل کوهستانی بودن در تابستان از آب و هوای سرد و خنک برخوردار است. جاده خلخال تا اسالم ترکیبی از جنگل و آبشار و دشت و دریاچه است.

- ارسباران جان می‎دهد برای یک تعطیلات تابستانی. منطقه ای جنگلی و کوهستانی که در جنوب رود ارس واقع شده و آب و هوایی معتدل تر و خنک تر نسبت به سایر شهرهای مرکزی کشورمان دارد.